V případě, že nějaký spotřebič, který byste si přáli, neuvidíte 
v našem internetovém obchodě,
neváhejte a kontaktujte nás!!

Obratem zajistíme a objednáme !. 
 


DOPRAVA ZDARMA u nás :)  

 

Reklamační formulář

Přihlásit
 
 

Pokud jste zapomněli své přihlašovací údaje, můžete si je nechat poslat v sekci Zapomněli jste heslo?.
Pokud ještě nejste registrováni, zaregistrujte se v sekci Vytvořit nový účet.

Reklamační protokol ke stažení ZDE : ../data/reklamace/reklamacni_protokol.doc  
 

 

Vrácení zboží do 14 dnů dle § 53 odst. 7 obč. zák.

Vrácení zboží do 14 dnů dle § 53 odst. 7 obč. zák.
JE-LI KUPNÍ SMLOUVA UZAVŘENA POMOCÍ PROSTŘEDKŮ KOMUNIKACE NA DÁLKU (V INTERNETOVÉM OBCHODĚ), MÁ KUPUJÍCÍ (SPOTŘEBITEL) V SOULADU S § 53 ODST. 7 OBČANSKÉHO ZÁKONÍKU PRÁVO ODSTOUPIT OD SMLOUVY DO 14 DNÍ OD PŘEVZETÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODŮ. V TAKOVÉM PŘÍPADĚ KUPUJÍCÍ (SPOTŘEBITEL) KONTAKTUJE PRODÁVAJÍCÍHO A NEJLÉPE PÍSEMNĚ UVEDE, ŽE ODSTUPUJE OD SMLOUVY S UVEDENÍM ČÍSLA OBJEDNÁVKY, DATA NÁKUPU A ČÍSLA ÚČTU PRO VRÁCENÍ PENĚZ. PENÍZE BUDOU ZÁKAZNÍKOVI VRÁCENY DO 30 DNŮ.
Pokud se zákazník takto rozhodne, musí nepoškozené zboží, nejlépe bez známek užívání nebo opotřebování, nejlépe v původním obalu, včetně záručního listu, návodu a veškerého dodaného příslušenství zaslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum dodání). Po obdržení takto vráceného zboží bude zákazníkovi cena zboží navrácena způsobem, na kterém se obě strany dohodnou.
Zboží je třeba doručit výhradně na adresu : Chladná 1949/11  Slezská Ostrava 710 00. Zboží zasílejte bez dobírky, nepište ani nic nelepte na původní obal, je vhodné malé spotřebiče zabalit do papíru a rozhodně zboží pojistěte.
Kupující spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od kupní smlouvy podle dle § 53 odst. 7 obč. zák. má prodávající podle ustanovení § 53 odst. 10 občanského zákoníku právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží, zejména pokud bylo vrácené zboží kupujícím spotřebitelem poškozeno, nadměrně opotřebeno, částečně spotřebováno anebo pokud kupující spotřebitel užíval zboží zjevně výrazně nad míru, která postačuje ke zjištění, zda mu zboží vyhovuje. Prodávající upozorňuje kupujícího, že skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží vyplývají z nákladů požadovaných třetími osobami (tj. subjekty poskytujícími odborný servis, opravu a údržbu) po prodávajícím, přičemž tyto náklady mohou být následující (uvedené částky jsou pouze orientační, může dojít k jejich navýšení a mohou tak přesáhnout kupní cenu zboží):
a) odborné posouzení stavu zboží: 200,- Kč až 3000,- Kč;
b) odborné umytí, vyčištění a uvedení zboží do původního stavu: 200,- Kč až 1800,- Kč;
c) odborná výměna poškozených či nadměrně opotřebených částí zboží: 100,- Kč až 5 000,- Kč;
d) odborné nové zabalení zboží: 400,- Kč až 1900,- Kč;
e) přeprava zboží k odborným třetím osobám a zpět k prodávajícímu: 200,- Kč až 1500,- Kč.

Jednotlivé případy jsou řešeny individuálně.
Přihlásit
Zapomněli jste heslo?
Zadejte Váš e-mail a přihlašovací údaje Vám budou zaslány na Vaši e-mailovou adresu zadanou při registraci.


Košík je prázdný

Poslední navštívené zboží
  • Doposud jste žádné zboží nenavštívili.
Rychlé vyhledávání
Měna
Facebook
Reklamace

Pro bližší informace o postupu reklamace klikněte na odkaz: Reklamace

 
 
 
© Elektroprolidi.cz